Содержание — Март (3/2018)

 

ПОДАТКИ ТА ЗВІТНІСТЬ

4. Податкові перевірки – 2018: хто й чому під прицілом податкової?

На початку лютого цього року Державна фіскальна служба (ДФС) оприлюднила перелік платників податків, які підпадають під планові податкові перевірки. Вагому їх частку становлять саме агропідприємства, представництва нерезидентів і фармацевтичні компанії. Такий вектор руху податківців є продовженням акцій по перевірках, що розпочалися ще в минулому році. І причин на цей курс більш ніж достатньо.

Наразі ми з’ясуємо не лише те, чому на вас націлилася податкова, але й на які операції вам слід звернути особливу увагу, аби мінімізувати податкові ризики

 

АНАЛИЗ РЫНКА

11. Где найти капитал для развития бизнеса

Перед бизнесом в любые времена стоит вопрос выбора оптимального пути финансирования своей деятельности. В период кризиса многие рассчитывают на собственные средства, но в условиях отсрочек платежей, невозвратов НДС, кассовых разрывов и т. п. поддерживать жизнедеятельность компании без заемных средств достаточно сложно

 

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

19. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища організації: що необхідно знати

Останнім часом переважна більшість компаній доходять висновку, що ефективність розробленої та впровадженої стратегії є недостатньою. Насамперед це зумовлено відсутністю релевантних даних із зовнішнього та внутрішнього середовищ. Проте важливу роль відіграє досвід управлінських команд у застосуванні методів стратегічного аналізу, які надають можливість більш якісно збирати інформацію, аналізувати дані та приймати стратегічні рішення. Тож у матеріалі йтиметься про особливості основних методів стратегічного аналізу

 

ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ

29. ПДВ у країнах Європи

Працюючи в одній країні, ми не надто часто замислюємося над тим, як нараховується той чи інший податок в інших державах. Здебільшого суть і принципи обчислення будь-якого податку є аналогічними, незалежно від того, у якій країні такий податок справляється. Проте важливим є той факт, що існують істотні відмінності у системі його нарахування й адміністрування. Тож наразі мовитиметься про особливості й останні зміни у сфері ПДВ у країнах Європи

 

ХИТРОСТИ EXECEL

35. Диаграмма «Водопад» как элемент факторного анализа

«Водопад» представляет собой диаграмму, на которой отображается входящий параметр, исходящий параметр и факторы, которые повлияли на изменение входящего параметра. В Excel 2016 есть подобные диаграммы — «каскадные», но у них меньше настроек, в отличие от самостоятельного их построения. Как же их создавать — читайте в материале

 

ТЕХНОЛОГИИ

50. Диджитал-маркетинг: как правильно коммуницировать и продавать в 2018-м?

Бизнес активнее осваивается в мире диджитал. Он хочет продавать, наращивать прибыль и превосходить конкурентов, активно продвигая свой бренд в сети. 2018 год должен стать довольно интересным и в то же время сложным относительно продвижения. По итогам 2017 г. впервые рекламные бюджеты на диджитал опередили TV, и это будет только усиливаться. Построить оптимальную стратегию интернет-маркетинга можно, наблюдая за сменой и развитием трендов, внедряя новое и сохраняя фирменный стиль. Те же тренды, которые обозначились в 2016 г., продолжают задавать направление развитию интернет-маркетинга. Какие каналы коммуникаций использовать, как измерять эффективность и какой контент готовить — об этом далее в статье

 

ЗАКОНОДАВСТВО

59. Реформа ДФС: є початок — немає кінця

Розмови про необхідність і шляхи реформування ДФС тривають із 2014 року. Зважаючи на різні спроби, зокрема люстрації та суттєве скорочення штату фіскальних органів у 2018 році реформа ДФС не втратила своєї актуальності

 

ТЕНДЕНЦИИ

65. Деловой климат: оптимизм в конце туннеля

Украинский бизнес в конце 2017 года ухудшил свои ожидания в части инвестиционной привлекательности, инфляции и девальвации. При этом остается достаточно высокий уровень оптимизма касаемо деловой активности в 2018 году в целом. Относительно позитивные макроэкономические показатели страны также поддерживают умеренный оптимизм бизнеса

 

УПРАВЛЕНИЕ И ДЕЛЕГИРОВАНИЕ

75. Способы, которыми руководитель может мотивировать сотрудников

Случалось ли у вас такое, что заходишь в компанию, и возникает ощущение, будто тут все «вымерли»? Никто с вами не поздоровался, не говоря уж о том, что не предложил снять одежду, присесть или чашечку кофе выпить. Почему так бывает, в компаниях и какое это имеет отношение к данной теме?