Управління бізнесом. Реалізація стратегічних і операційних цілей

Усі керівники стикаються із проблемою реалізації запланованих цілей, навіть не завжди усвідомлюючи цього. Будь-яка мета, що вимагає покращання показників, автоматично потребує зміни роботи команди і кожного зі співробітників. У цю мить усі напружуються, а можливо, й не потрібно, усе й так було добре. Пам'ятаймо, якщо нічого не змінювати у своїй роботі, то немає сенсу розраховувати на кращий результат (ну хіба, якщо не трапиться диво). Утім, мова все ж таки про менеджмент. Тому керівникові щороку варто піднімати планку і установлювати вищі показники в бізнесі, намагаючись змусити своїх підлеглих змінити звичний спосіб дій. Принаймні бенчмарки засвідчують, що в нас виробіток на співробітника значно нижчий, ніж в Америці або Європі. А отже, є куди зростати. Тому не бачити керівникові ніяких значних змін, допоки співробітники не змінять звичних моделей поведінки, а керівник — сталих бізнес-процесів у компанії. А це ой як непросто! І є насправді серйозною проблемою. Хоч як не називатимемо цих змін — трансформація, стратегія, мета або просто покращання — будь-яка ініціатива, що її будете висувати як керівник для вашої ж команди, потребує зміни поведінки. Це важко. Керівникові потрібно змінити свої моделі поведінки, адже зрозуміло, що усе починається з лідера . І щоб досягти показників (і цілей), яких не досягали раніше, просто варто робити те, чого ніколи раніше не робили. Ідеться чи то про новий підхід до продажів, підвищення задоволеності клієнтів або про вищу якість управління проєктами. Якщо людям доведеться змінити звичний спосіб дій, а отже, реалізуєте стратегію трансформації, але це буде непросто.

Стаття відкрита для передплатників