Як розвивати компанію майбутнього

На початку жовтня 2018 року міжнародна мережа BDO проводила глобальну внутрішню конференцію для представників HR-напряму. BDO Global People and Culture Conference відбувається раз на два роки у різних країнах. Цьогоріч захід відбувся в німецькому місті Франкфурті-на-Майні

ВИПУСК №1 (СІЧЕНЬ, 2019)

 

Як розвивати компанію майбутньогоЦе була конференція світового масштабу — її учасниками стали близько 100 HR-фахівців з усіх куточків планети: країн Північної та Південної Америки, Європи, Азії, Австралії, Африки.

 

Тема цьогорічного заходу озвучена як «Чи готові ви діяти у діджитал-майбутньому?» і добре корелювалася з даними дослідження, проведеного міжнародною консалтинговою компанією Gartner, з яким я ознайомилася безпосередньо напередодні  подорожі до Німеччини.

 

Дані дослідження свідчать: хоча компанії фокусуються на діджитал-трансформації та усвідомлюють, що вона потрібна для їхнього бізнесу, переважна більшість з них — 83 % — не отримують тих змін та результатів, яких прагнуть, впроваджуючи діджитал-технології. За висновком Gartner причиною є те, що топ-менеджмент часто забуває, що будь-яка технологія має бути, насамперед, потрібна людям.

 

Закладаючи діджитал-зміни до загальної стратегії компанії, тільки дехто переймається тим, як ці інновації поєднати з HR-стратегією. А отже, відсутність такого усвідомленого зв’язку позначається і на заходах для співробітників.

 

Також Gartner звертає увагу на рису, яка має бути властивою персоналу і яка в перекладі з англійської тлумачиться як «діджитал-вправність», що містить у собі здібність, бажання і потребу співробітників використовувати в роботі технології, що вже впроваджено в компанії та які з’являються на ринку.

 

Саме тому Gartner радить визначити цю «діджитал-вправність» як один із пріоритетів розвитку лідерів — і сьогоднішніх, і майбутніх. Уміння працювати з технологіями має стати однією з неодмінних функцій, одним з KPI, за якими ми визначаємо та оцінюємо майбутніх лідерів. Крім того, слід створити такі умови, де певний рівень «діджитал-вправності» має стати умовою роботи в компанії та розвивати ті компетенції співробітників, які сприятимуть цій «діджитал-вправності».

 

Головні меседжі

CEO регіону EMEA мережі BDO вказав на чотири найважливіших драйвери, що впливають на формування майбутнього компанії.

 

Перше — це регуляція та репутація. Неухильно дотримуватися законів тих країн, де працюєте, а також вимог регуляторів. Це має тісний зв’язок з репутацією компанії, оскільки те, що і як ми робимо сьогодні, формує думку про нас, що, відповідно, впливає на те, що ми зможемо робити завтра.

Друге — технології. Не намагайтеся конкурувати з діджитал, бо програєте, а використовуйте досягнення людського розуму. Краще розвивайте компетенції, яких нема у програм чи роботів: вміння вести переговори, навички переконання, здатність розуміти інших. Тільки поєднання новітніх технологічних досягнень з людськими soft skills дозволить досягати найвищих результатів.

Третє — клієнти. Вони надзвичайно важливі, оскільки саме їхні відгуки, думка, рекомендації мають величезний вплив на нашу репутацію. Ми повинні надавати послуги найвищого рівня та найкращої якості, інакше будь-які зусилля зі створення репутації просто не спрацюють.

Четверте — співробітники. Ми маємо сприймати їх і як персонал, від зусиль якого залежить факт досягнення цілей компанії, і як клієнтів, від відгуків та самопочуття яких залежить репутація компанії.

 

Придбати повну версію статті