Як обрати послугу з навчання

Як обрати послугу з навчанняПравильний вибір провайдера освітніх послуг — це ваша відповідальність як клієнта, тому що скарги на неякісну послугу все одно не повернуть вам час, гроші і позитивний настрій

ВИПУСК №12 (ГРУДЕНЬ, 2018)

 

Надання послуги з навчання починається з відповіді на питання «Чому для вас важливо йти навчатися?» Тобто потенційно клієнт повинен відповісти собі на запитання: «Що я буду із цим робити?» або «Як використати отриману під час навчання цінність у практичній діяльності?».

 

Залежно від потреб клієнта коротко- або середньострокові навчальні продукти розподіляються на:

Інформаційно-консультативні семінари, де основним продуктом є інформація або знання. Наприклад, податкові органи можуть на таких заходах поінформувати вас про зміни у податковому законодавстві. Ви можете на свій розсуд застосовувати набуті знання або грамотно формувати запит на надання цієї послуги фахівцям, які вміють застосовувати ці знання на професійному рівні.

 

Зазвичай ми називаємо таких учасників програм «поінформовані споживачі». Їм немає сенсу витрачати ресурси на отримання навичок, які вони потім не стануть самостійно використовувати. Прикладом інформаційно-консультативного навчального проекту також може відкритий pro bono онлайн-ресурс «Вступ до медіації», який надає знання з медіації на порталі «Відкритий Університет Майдану». Там ви зможете отримати не тільки знання з медіації, а ще й перевірити їх за допомогою тестів. А ле медіаторами у сенсі практичної діяльності навряд чи ви станете. Тому, щоб стати медіатором, учасники ідуть на тренінги.

 

Тренінги – це навчальні проекти, в яких окрім надання знань результатом навчання має стати розвиток навички застосування знань. Коли навички застосовуються на рівні «несвідомої компетентності», тобто на такому рівні майстерності, де дії виконуються підсвідомо, ми можемо говорити про розвиток вмінь щодо застосування набутих знань і навичок.

Правильна ідентифікація своєї потреби дозволить вам, з одного боку, зробити оптимальний вибір продукту за оптимальної ціною, а з іншого — не породжувати завищених очікувань щодо навчання.

 

Якщо ви вирішили відвідати інформаційно-консультаційний захід, будьте готові до того, що вам може бути заскладно застосовувати набуті знання на професійному рівні.

 

Критерії відбору навчального продукту

Зазвичай важливими критеріями для вибору відповідної послуги є час і гроші. На наш погляд, надосновним критерієм також є якість навчального продукту, тому що помилки викладача або тренера можуть дорого коштувати учасникам навчальних програм. Наприклад, неправильне тлумачення норм закону на інформаційно-консультаційних заходах або тренінгах з медіації, можуть спричинити фінансові санкції або репутаційні ризики для учасників неякісних програм у їхній практичній діяльності.

 

Придбати повну версію статті