Вибір банку — завдання не з простих

ВИПУСК №5 (ТРАВЕНЬ, 2020)

Олександр Козка

 

Вибір банку — завдання не з простихЗдавалося б нічого складного у виборі обслуговуючого банку немає, і всі секрети давно відомі. Втім, практика показує, що для успішної роботи підприємства дуже важливо знайти такий банк, який не тільки збереже, а й примножить фінанси, допоможе розробити і реалізувати програму ефективного розвитку бізнесу, надасть якісне розрахунково-касове обслуговування та забезпечить оптимізацію фінансово-господарської діяльності

 

Знайти свій банк

Проблема вибору обслуговуючого банку постає, перш за все, перед новоствореними компаніями Проте у процесі діяльності потреба у цьому може виникнути і в тих, які вже працюють не перший рік. Причини можуть бути різними: від незадоволення банківським сервісом до особистих стосунків перших осіб.

 

Між тим той, хто вважає, що в наш час високих технологій немає різниці, в якому банку відкривати рахунок, помиляється. Попри певну схожість лінійки продуктів, різні банки можуть по-різному надавати послуги своїм клієнтам, і це стосується не лише їх вартості. Сьогоднішній розвиток інтернет-сервісів забезпечив можливість виконувати значну частину банківських процедур онлайн, зокрема і розрахунково-касове обслуговування (РКО). Утім, вибираючи банк, доцільно брати до уваги чималу кількість аспектів, які часто не пов’язані з банківськими технологіями, хоча їх наявність і рівень застосування також важливі.

 

Маємо наголосити, що, ухвалюючи остаточне рішення щодо обрання банку, компанія має зважати і на внутрішні фактори, що відомі лише її керівництву та власникам (річного фінансового плану, видів діяльності, прогнозу обсягів виручки, переліку банківських продуктів, які будуть потрібні, обсягів готівки та безготівкових операцій тощо).

 

Сьогодні в Україні працює втричі менше банківських установ, ніж до горезвісного банкопаду п’ятирічної давнини. Очищення банківської системи України не лише зменшило кількість банків, а й підвищило їх надійність і універсальність. Тим не менш, це не означає, що в їх діяльності немає певних ризиків та різного підходу до політики обслуговування клієнтів.

 

Справді, знайти свій банк — доволі непросте завдання. Сьогодні від співпраці з такою установою компанії чекають не лише якісного розрахунково-касового обслуговування, а й оптимізації фінансово-господарської діяльності, збереження і примноження переданих фінансів, допомоги в розробці і реалізації програм і проєктів та багато іншого. Звісно,  ще не всі українські банки спроможні на повний сервіс, однак  не варто ставитися до вибору банку як до чогось другорядного.

 

Не вдаючись у тарифні деталі РКО та процентні ставки за кредитами, які можуть бути індивідуальними у кожному банку, акцентуємо увагу на основних критеріях вибору обслуговуючого банку.

 

Придбати повню версію статті