Упровадження філософії кайдзен у казначейському підрозділі

Одним із важливих процесів у казначейському підрозділі є створення та відстеження грошових потоків підпорядкованих компаній. З появою великої кількості платежів дедалі складніше відслідковувати грошові потоки, що призводить до втрати коштів

ВИПУСК №12 (ГРУДЕНЬ, 2018)

 

Кейс 1

Неналагоджені комунікації між компаніями групи «ТАС» і банком призводять до значних часових втрат. Після тривалих дискусій і роздумів нашої команди, було прийнято рішення створити програмний продукт «Комунікатор».

 

Створений програмний продукт вирішив проблему неефективної комунікації. Тепер усі бізнеси групи «ТАС» мають можливість тісно співпрацювати в онлайн-режимі в межах однієї платформи та відслідковувати грошові потоки. Це допомогло керуючій компанії, бізнесам групи «ТАС», банку, стати єдиним фінансовим організмом.

 

Здійснивши аналіз відповідно до принципів кайдзен, було виявлено такі проблеми:

• відсутність прагнення працівників до саморозвитку та використання нових продуктів задля оптимізації праці;

• відсутність бажання у працівників виходити з «зони комфорту» для розвитку та самовдосконалення;

• відсутність налагоджених комунікацій між працівниками групи та бази з контактною інформацією співробітників компаній.

 

За допомогою структурованого вирішення проблем та застосування методики «штурм-прорив» удалося досягти таких результатів:

• налагодження комунікацій між компаніями групи «ТАС» та банком завдяки опції «Чат» у програмному продукті;

Придбати повну версію статті