Третій не лишній: тест седана Mazda 3

ВИПУСК №4 (КВІТЕНЬ, 2020)

Олександр Ганієв

 

Комфорт притаманний не тільки великим автомобілям. Якщо більшість ваших поїздок припадає на місто, а склад родини — дві-три особи, цей седан буде гарним вибором серед засобів пересування. Навіть у подорожі вихідного дня «трійка» — приємний супутник, який оточує турботою та не б’є по кишені витратами на пальне

 

Хочу зізнатися, що я не належу до палких прихильників седанів, тому моє сприйняття автомобілю було дуже упередженим. Ще взявши ключі від Mazda 3, я вже був налаштований звертати увагу на те, що мені не подобається. Цей критичний настрій дуже швидко розвіявся. Але… про все по черзі.

 

У тестуванні редакції був седан Mazda 3 з дизельним двигуном. Частину тесту планувалося провести в міських поїздках і здійснити подорож вихідного дня в Тернопільську та Чернівецьку області, щоб протестувати автомобіль у заміському циклі.

 

Перше враження – низько та ніби тіснувато. Нахил передніх стійок кузова та лобового скла створює відчуття перебування в кабіні літака. Підлаштовую водійське сидіння електроприводами і все, начебто, стає не так критично. Запускаю двигун, починаю рух. Седан плавно та майже безшумно починає виконувати команди. Двигуна майже не чутно, а коли вмикаю акустичну систему Bose та налаштовую її під своє слухове сприйняття, він і зовсім зникає. Після налаштування акустичної системи (мені подобається, коли гучність звуку більше позаду) постійно повертався назад. Чому? Складалось враження, що я їду не в седані, а у великооб’ємному авто – настільки соковитим і чистим було звучання, що забезпечували динаміки.

 

Придбати повню версію статті