Тест Toyota Corolla Hybrid: між минулим та майбутнім

ВИПУСК №1 (СІЧЕНЬ-ЛЮТИЙ, 2020)

Тест Toyota Corolla Hybrid: між минулим та майбутнімОлександр Ганієв

 

Для тих, хто бажає мати авто на електричній тязі, але психологічно до цього ще не готовий, є гарна альтернатива «електриці» — гібридний автомобіль. До того ж він може бути зручним та економним службовим автомобілем для нетривалих але частих поїздок містом

 

Раціональна альтернатива

Станція та дроти для підзарядки, пробіг на однієї зарядці, тривалість повної зарядки, а якщо поруч немає зарядної станції? Це питання, які постають перед тим, хто замислюється про покупку електромобіля. Ці питання цілком закономірні, оскільки інфраструктура для електромобілів навіть у містах-мільйонниках України ще не відповідає попиту, який зростає. Тому крім суто психологічних перешкод в придбанні електромобілю, є й технічні. Але якщо думки про економію пального, охорону довкілля та комфорт все ж не дають вам спокою, є проміжний варіант між традиційним авто з бензиновим або дизельним двигуном та електромобілем. Це автомобіль, який поєднує в собі якості та можливості першого та другого.

 

Про такий варіант ми розкажемо в тест-драйві автомобілю Toyota Corolla Hybrid в комплектації Style, який був наданий журналу. Відразу хочеться заспокоїти тих, хто скептично ставиться до електротяги. Бренд Toyota має вже більш ніж 20-річний досвід виробництва автомобілів з гібридною установкою, розрахованих на масового споживача.

 

Історія випуску автомобілю Toyota Prius гібридного первістка бренду, що поєднував в собі бензиновий та електричний двигуни, налічує більше 20 років. Toyota Corolla Hybrid – один з автомобілів в модельній лінійці бренду, що унаслідував від Prius гібридну установку.

 

Зовнішній дизайн автомобілю нібито створений для того, щоби погляд обов’язково затримувався на окремих елементах кузова. Велика решітка радіатора, вікна для забору повітря, випуклість в носової частині перед кришкою капоту придають зовнішньому вигляду авто агресивність та спортивність. Плавні лінії капоту, кромки повітрозабірників підкреслені блискучими металевими смужками, що перекликаються з лінією головних ліхтарів. Поєднання в дизайні елементів «під метал» характерно і для кормової частини кузова. В ній металізовані горизонтальні лінії підкреслюють середню частину кришки багажнику та гармонійно переходять в контури задніх ліхтарів. Нижня частина багажного отвору також прикрашена блискучою смужкою, яка надає кормі витонченості. В той же час, претензій на спортивність кормі надають ребра бамперу та кришки багажника.

 

Цікаво, що бокові дзеркала, що виглядають, як тонкі пелюстки, та надають зовнішньому вигляду елегантності, не зважаючи на свої розміри, не створюють дискомфорту та забезпечують непоганий огляд. Перевірено під час тесту. Пишаючись спортивністю авто, в той же час не слід забувати, що передній звіс має досить невелику відстань від поверхні дорожнього полотна (мінімальний кліренс 150 мм). Тому при під’їзді до бордюру слід пам’ятати цю характеристику. Під час тесту неодноразово довелося переконуватися, що не всі київські парковки готові прийняти авто без наслідків. На деяких під’їжджати впритул до тротуару означало ризикувати пошкодити нижню кромку переднього бамперу.

 

В оформленні інтер’єру також рясніють металізовані елементи. Блискучі смужки обрамляють дефлектори, ручки дверей, простір навколо важелю перемикання режимів трансмісії, ручки управління мультимедійною системою та спиці рульового колеса. А вставка між комбінованими (штучна шкіра та пластик) частинами торпедо візуально розширює салон.

 

Під час посадки за кермо і закриванні дверей відразу відчувається якісна звукоізоляція. Шкіряне кермо з підігрівом. Дуже приємна опція в холодну погоду.

 

До речі, доступ до автомобіля безключовий. Треба просто мати при собі брелок, за допомогою якого автомобіль впізнає свого господаря та дозволяє відкрити двері.

 

Приведення автомобілю в стан готовності до руху досягається за допомогою кнопки «старт-стоп». Якщо авто певний час стояло, після натискання на неї відразу включається в роботу бензиновий двигун. Він працює до моменту необхідного рівня зарядки батареї. Але чекати цього моменту не потрібно. Двигуни мирно ладять між собою та кожен з них чітко знає, коли настає його час включатися в роботу.

 

Якщо батарея заряджена, рух з місця починається саме на бензиновому двигуні. Це дуже цікавий момент для тих, хто вперше сідає за кермо гібридного автомобіля.

 

Складається таке вражання, що авто без звуку покотилося, нібито з гори. Звичного шуму двигуна не чутно. Тиша в салоні та плавність ходу підкупають. В такому режимі, якщо не натискати різко на педаль газу, можна їхати навіть зі швидкістю 60 км/ч, що досить комфортно для міста.

 

Враховуючи, що більшість міського трафіку припадає на стояння на світлофорі, короткі прискорення та зниження швидкості, їзда на електротязі дозволяє суттєво економити паливо. Але є і декілька простих «секретів». Не треба різко та сильно натискати на педаль газу під час прискорень. Тоді розгін відбувається лише за рахунок електродвигуна. Під час однієї з таких експериментальних поїздок мені вдалося досягнути витрати палива на позначці 1,7 л/100 км.

 

Взагалі, під час такої плавної їзди до мене прийшла думка, що цей автомобіль можна використовувати в якості засобу для навчання економічної їзді.

 

Придбати повню версію статті