Техніка найманого вбивці, або як розповісти про себе за хвилину

Техніка найманого вбивці, або як розповісти про себе за хвилинуЛюдмила Богуш,

BogushTime

ВИПУСК №7-8 (ЛИПЕНЬ-СЕРПЕНЬ, 2019)

 

Іноді нам бракує часу, щоб привернути увагу потенційного клієнта чи партнера. Тому вміння стисло розповідати найголовніше про себе чи свою компанію є доволі цінним навиком у конкурентному середовищі

 

Є така легенда про людину, яка отримала 25 тисяч доларів за пораду. Один з перших консультантів з управління часом хотів запропонувати свої послуги одному заможному чоловікові. Однак була одна проблема: мільйонера дуже добре охороняли, з ним поруч постійно хтось перебував, тому заволодіти його увагою навіть на хвилину було заскладно.

 

Консультанту довелося досконально вивчити розпорядок дня свого майбутнього клієнта: о котрій годині той снідає, обідає і вечеряє, де гуляє, де буває у справах тощо. Виявилося, що єдиний час, коли цей багач залишається наодинці із самим собою — це той час, коли він піднімається на ліфті у свій офіс. Рішення напрошувалося саме собою: наш герой підкараулив мільйонера біля ліфта.

 

Коли вони обидва опинилися в кабіні ліфта, фахівець з управління часом сказав: «Я хочу бути вашим консультантом. І дам вам лише одну пораду. Використовувати або не використовувати його — вирішувати вам. Кожен день вранці складайте список з 5 найбільш важливих завдань, виконуйте ці завдання послідовно і ніколи не розпочинайте наступне, поки ви не закінчили попереднє. Відтак ви самі вирішите, скільки коштує моя консультація». Це все, що він встиг сказати.

 

Через деякий час консультант отримав листа від мільйонера. Там було написано: «Я скористався вашою рекомендацією. У перший же місяць моя компанія заробила на 100 тисяч доларів більше, ніж вона заробляла до цього. Я надсилаю вам скромну винагороду за вашу консультацію». У конверт було вкладено чек на 25 тисяч доларів.

 

Як «продати себе» за 60 секунд?

1. Потрібно зрозуміти, що саме про себе ти повинен розповісти. Виділити ту свою перевагу, яке буде найважливішою для співрозмовника. Для цього потрібно добре вивчити співрозмовника ще до розмови з ним. Ваша пропозиція має «зачепити» клієнта і бути дійсно корисною для нього.

2. Формулюйте коротку фразу, яка влучить точно в ціль.

3. Запропонуйте співрозмовнику наступну просту дію.

 

Всі роботи для себе я підбирала сама. Я знаходила компанію, в якій хотіла працювати. Після цього я уважно вивчала компанію, що в ній відбувається в тій області, в якій я можу бути їм корисною. Коли я знаходила їхні проблемні місця, я формулювала, що я можу зробити, щоб виправити цю проблему. І потім я приходила в компанію з конкретною пропозицією. Наприклад, я казала: «У вас зараз справи йдуть таким чином (не оцінюючи «добре-погано», а констатуючи факти). Я готова дати вам ось такий результат. Для цього вам потрібно зробити ось таку просту річ». Я обіцяла чітку і відчутну вигоду, яку можу підтвердити.

 

Загальна формула виглядає так: знайдіть слабке місце, подумайте, як ви можете його посилити, і запропонуйте це посилення.

 

Саме так діють високопрофесійні наймані вбивці:

• Вивчив свою мету.

• Знайшов слабке місце.

• Вибрав час і місце для єдиного пострілу.

• Вибрав потрібний калібр зброї.

• Влучив у ціль.

 

Придбати повню версію статті