Створення та реалізація успішної стратегії на прикладах відомих компаній

Анастасія Шоломова,

Створення та реалізація успішної стратегії на прикладах відомих компанійтьютор фінансової академії «Актив»,

дипломований спеціаліст в галузі бізнес-процесів, стратегічного менеджменту та маркетингу

ВИПУСК №10 (ЖОВТЕНЬ, 2019)

 

Розглянемо, що таке стратегія, стратегічний цикл, піраміда цілей та стратегічна канва, і навіщо все це потрібно бізнесу. На прикладах всесвітньо відомих компаній розберемо, які підходи краще використовувати при розробці стратегії в тому чи іншому випадку. Та як обійти конкурентів за допомогою стратегії блакитного океану

 

Для розробки ефективної стратегії керівнику компанії необхідно перейти з операційного управління на стратегічне мислення та відмовитись від інструментів, що обмежують його бачення. Якщо порівнювати керівника з капітаном корабля, то йому необхідно відкласти підзорну трубу, що дозволяє бачити лише фрагменти (тому й діяти лише тактично), та подивитись на весь горизонт без інструментів.

 

Стратегія завжди починається з мети, бачення та місії компанії. Вона включає планомірну працю та порядок дій, спрямованих на досягнення поставлених цілей. Корпоративна стратегія завжди націлена на здобування конкурентних переваг. Відображає те, яким чином компанія використовує свої існуючі та потенційні сильні сторони, щоб належним чином відреагувати на зміни зовнішнього середовища. Та містить моделі довгострокової поведінки в галузі діяльності компанії, які впливають на все підприємство та служать для досягнення корпоративних цілей.

 

Деякі компанії при розробці стратегії спираються лише на фінансові показники. Але цього недостатньо.

 

Фінансова стратегія — це лише частина глобальної стратегії організації, яка повинна посилюватись маркетингом.

 

Однією із задач стратегічного менеджменту є пов’язати між собою фінанси, комерцію, маркетинг, та сформувати у керівників так зване бачення helicopter view (глобальне мислення).

 

Придбати повню версію статті