15 шляхів реклами себе як бренда

Людмила Богуш,

BogushTime

ВИПУСК №7-8 (ЛИПЕНЬ-СЕРПЕНЬ, 2019)

 

Людина протягом життя може активно рекламувати себе та досягати великих висот, або бути сірою мишею та сидіти в підпіллі, остерігаючись життєвих небезпек. Хтось вступає до престижного вишу на престижну спеціальність, влаштовується на роботу у відомій компанії, вдало одружується чи виходить заміж, стає багатодітною/им матір’ю/батьком, кардинально повертає своє життя в інше русло, змінивши роботу чи сім’ю, чи місце проживання. А хтось не рухається та опікає свою територію до останніх днів

 

За успіхами людини по життю спостерігає велике коло людей. Кожна її яскрава подія чи подія з негативним відтінком жваво обговорюється, отримує суспільну увагу. Прогресують плітки та заздрість, які є показником неабиякого успіху.

 

Успіх будь-кого сприймається іншою людиною зазвичай як виклик. Хтось цей виклик спрямовує на результат, а дехто — на бездіяльність та марнотратство на розмови про несправедливість та даремний шмат, який комусь перепав.

 

Реклама себе починається з дії. Щось вчинив добре — тебе запам’ятали. Вчинив погане — тебе ще більше запам’ятали, до того ж назавжди. Все, що людина робить, хтось бачить: чоловік/дружина, діти, брат/сестра, сусід, двірник, друг, колега, партнер, клієнт. І саме вони її рекламують, але добре чи погано, це залежить від вчинків, результатів та оточуючих.

 

Реклама загалом — це спосіб повідомити про себе великій кількості людей, які тебе ще не знають.

Резюме — рекламний текст. До його змісту та форми подання потрібно ставитись дуже відповідально.

 

Я, мабуть, буду не першою, хто про це говорить, але проблема все одно залишається відкритою. Переваги такого повідомлення про себе, що немає ніяких обмежень: ні територіальних, ні законодавчих, ні креативних, ні фінансових, — надсилай кому хочеш і скільки хочеш, рекламуй себе у своє задоволення.

 

До речі, було б дуже цікаво дивитись на відео чи аудіо резюме. Адже над подібним резюме треба довше працювати, ніж над текстовим, і в процесі роботи сама людина вдосконалюється, зростає на очах, стає більш успішною.

 

1. Інший варіант рекламної кампанії людини — розширити територію своєї присутності. Це активне налагодження контактів з зовнішнім світом, тобто робота не тільки у середині компанії, але й далеко за її межами, розмноження по території своїх візиток.

2. Відвідати телевізійний кастинг і публічно заявити: «Я існую». Головне, щоб ця публічна заява була виправдана тривалою особистісною підготовкою.

3. В інтернеті створити персонажа з історією, характером, смаками та існувати за його маскою. Піарити цього персонажа, а потім якогось сонячного чи дощового дня вивести в люди.

4. Створити соціальний акаунт тебе реального, активно коментувати, пропагувати свою думку про все чи в конкретній сфері.

5. Негативний — публічно піти з компанії, публічно розлучитись, публічно винести нелади в компанії з великою агресією. Про це напишуть медіа, сформується клуб прихильників і клуб ненависників.

6. Позитивний — публічно заявити про своє кохання у програмі.

7. Вирушити у навколосвітню подорож і заявити медіа чи у своєму блозі про якийсь особливий курс.

8. Стати рекордсменом.

9. Використати чийсь бренд у своїй самопрезентації.

10. Звести суспільно необхідну будівлю.

11. Розвинути у собі ораторські м’язи, забрати зі свого життя слова, звуки та жести-паразити.

12. Політична чи громадська кар’єра.

13. Активний блогер, що порушує теми, про які інші мовчать, причому робить це дуже епатажно.

14. Стати професіоналом в одній чи декількох сферах.

 

Придбати повню версію статті